A kosár üres
Bejelentkezés Regisztrálás

Bejelentkezés a fiókba

Felhasználónév *
Jelszó *
Emlékezz rám

Fiók létrehozása

A csillaggal (*) jelölt mezők kitöltése kötelező.
Név *
Felhasználónév *
Jelszó *
Jelszó ellenőrzése *
Email *
Email ellenőrzése *
Captcha *
Reload Captcha

Általános adatok

A vállalkozás neve: Simactive Distribution Kft.

Székhely, címe, postacíme: 2011 Budakalász, Kovács Lajos u. 35/A.

Kapcsolattartásra, rendszeresen használt e-mail cím:

  • Rendeléssel kapcsolatos kérdések esetén: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
  • Terméktámogatás: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

Honlap: www.sadgames.hu

Facebook: www.facebook.com/SADJatekok

Telefonszám: 06-70/ 528-9833

Adószám: 24367422-2-13

Cégjegyzékszám: 13-09-16433

Bejegyző bíróság: Budapest Környéki Törvényszék Cégbírósága

Alapítva, bejegyzés éve: 2013

Szerződés nyelve: magyar, iktatás nélkül

Ügylet indítás módja: kizárólag a Webáruházon keresztül

Ügyletről rendelkezés: kizárólag írásban (e-mail)

Kérjük, vásárlás előtt ismerkedjen meg az ÁSZF tartalmával! Webáruházunkat csak akkor használja, ha az abban foglaltakat megértette és azokat maradéktalanul elfogadja.

Az ügyleti ajánlat elküldése, az ÁSZF-nek az elfogadását jelenti Ügyfél részéről.

Internetes áruházunkban csak ezen általános szerződési feltételek alapján van lehetőség vásárolni, szolgáltatásokat igénybe venni, más feltételekkel ügylet nem jöhet létre.

Kiskorú, vagy cselekvőképességében korlátozott személy csak törvényes képviselője beleegyezésével veheti igénybe a Webáruház szolgáltatásait. Ezen beleegyezés megszerzése a cselekvőképességében korlátozott személy felelőssége és feladata.

Megértését köszönjük.

A szerződés elemei és főbb tulajdonságai

A Simactive Distribution Kft. által forgalmazott játékszoftverek magyarországi és/vagy romániai terjesztési joggal bírnak, így ezen két országon kívüli regisztrációjuk opcionális.

Minden játékszoftver otthoni felhasználási joggal bír, vagyis egy termék aktiválása és használata egy időben egy számítógépen lehetséges.

A játékszoftverek telepítő kóddal aktiválhatóak, amely a lemezen található meg. Ezektől néhány esetben eltérhetnek a sokszorosítás során. Ezen esetekben a kódot a borító belsejében, vagy ha a doboz tartalmaz kézikönyvet, azon található meg.

A termékek telepítéséhez szükséges technikai paraméterek adatait, valamint az egyéb szükséges követelményeket (pl. kötelező internet kapcsolat) minden termék adatlapja tartalmazza. Kérjük, ezekről a vásárlást megelőzően tájékozódjon, utólagos panaszt (pl. sikertelen telepítést követően) sajnos nem áll módunkban elfogadni.

Ugyanez vonatkozik az adatlapokon feltűntetett Windows szériákra. A játékszoftverek problémamentes futtatását csak az adatlapon feltűntetett Windows változaton szavatolt.

Konzoljátékok vásárlása esetén győződjön meg időben arról, hogy a gépének megfelelő verziót választotta, ugyanis a játék zárófóliájának eltávolítása után a termék cseréje nem lehetséges.

A játékok telepítéséhez szükséges technikai paraméterek között nem található meg, hogy támogatnák a nem asztali (laptop, notebook) számítógépeket, így azok kompatibilitása nem garantált. Illetve MAC típusú gépeken egyáltalán nem használhatóak. Utólagos panaszt ezen gépek esetében sajnos nem áll módunkban elfogadni.

A termékek adatlapján feltűntetett ár minden esetben bruttó ár, a szállítási díjat nem tartalmazza.

A rendelések szállítási díjai a vásárlás mértékétől változhatnak. A megkezdett vásárlás aktuális szállítási díja folyamatosan nyomon követhető a „kosár gomb” használatával.

Megrendelése leadását követően egy visszaigazoló levelet küldünk az ön által megadott e-mail címre. A levél tartalmazza a vevő számlázási és postázási címét, a fizetés módját, a megrendelt termékeket, azoknak végleges bruttó értékét és postázási költséget. Áruházunkban a megrendelését nem kell megerősíteni, amennyiben leadott rendelését módosítaná, törölné azt másnap reggel 09.00-ig megteheti a Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mail címen. Amennyiben a megadott időpontig nem érkezik visszajelzés a rendelésről, azt automatikusan elfogadottnak tekintjük és kipostázzuk.

Kérjük, vegye figyelembe, hogy egyes e-mail szolgáltatóknál a visszaigazoló levél a spam mappába kerülhet, a megérkezését ellenőrizze ott is!

Ügyfél teljes körűen és korlátlanul felel az általa megadott adatokért, különösen az esetlegesen más (harmadik) személy személyes adatainak megadásából származó jogkövetkezményekért. Téves adatközlésből eredő károkért nem áll módunkban felelősséget vállalni.

Még a rendelés leadása előtt tájékozódjon a csomagátvételt követő vásárlástól való elállás jogának gyakorlásáról és menetéről (ÁSZF Elállási/Felmondási tájékoztató).

A visszaigazoló levél nem kötelezi a Simactive Distribution Kft.-t ajánlat elfogadásra, kötelezettségvállalásra. Amennyiben nem tudjuk a rendelés teljesíteni, a vevő által megadott telefonszámon, vagy e-mail címen ezt a vevővel egyeztetve töröljük, vagy szállítási időpontot módosítunk. Az erre rendelkezésre álló legkésőbbi időpont a rendelés leadását követő másnap 09.00-ig.

A pénteken 00:00-tól vasárnap 24:00-ig leadott megrendeléseket csak az azt követő héten teljesítjük!

A megrendelőt sem terheli semmilyen kötelezettség, ha a rendelésmódosítási, vagy törlési jogával él. A kötelem kizárólag a türelmi idő (rendelés követő másnap 09.00) után jön létre.

Amennyiben nem kap a rendelést követően visszaigazolólevelet, kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot a Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mail címen.

Az Eladó és a Vevő nyilatkozik, hogy a termék postai feladásának időpontja a teljesítési időpont.

Hatályosság, nyelv, írásbeliség, általános tudnivalók

Az ÁSZF hatálya kiterjed minden olyan Magyarország területén nyújtott elektronikus kereskedelmi szolgáltatásra, amely a Webáruházon keresztül történik.

Minden az ügyletekkel kapcsolatos tevékenység, eljárás, írásban zajlik.

Ezen szerződés magyar nyelven, írásban megkötött szerződésnek minősül, mely magyar nyelven kerül megkötésre és a távollevők között kötött szerződések szabályai a mérvadók (45/2014.(II.26.) Korm. Rendelet).

A számla a szerződés hiteles dokumentuma. A vásárlást igazoló bizonylatot az ügyfélnek minden esetben meg kell őriznie, arról utólagos másolatot a visszaélések elkerülése érdekében nem áll módunkban.

A Webáruházban történő rendelés leadása, vételi ajánlata, valamint az arra érkező automata e-mail még nem minősül megkötött szerződésnek a rendelést leadó és a Simactive Distribution Kft. között.

A Webáruház szerzői jogvédelem alatt áll. A Webáruház oldalai tartalmának bárminemű felhasználása, beágyazása csak előzetes, írásbeli hozzájárulásunk után lehetséges.

Megrendelés

Regisztráció

A Webáruház használata külön regisztrációt nem igényel. Tartalma bárki számára megtekinthető. A vásárlási folyamat elindításához azonban már regisztráció illetve az ÁSZF elfogadása szükséges.

A termékek

Webáruházunkban minden árucikkeket a saját oldalán tekintheti meg, ahol a termék borítója szöveges leírása, gépigénye, a játék képei, illetve egy ajánó videó ad tájékoztatást.

Ön köteles a vásárlás előtt tájékozódni az adott termék tartalmával, speciális követelményeivel.

Kérjünk, ennek során a lehető legkörültekintőbben járjon el, ugyanis utólagos termékcserére ez nem ad jogalapot.

Webáruházban szereplő készletinformációk (elérhető, vagy nincs raktáron) tájékoztató jellegűek, és arra az időpontra vonatkoznak, amikor a Webáruház adatbázisa frissítve lett.

A raktárkészlet gyors változása miatt esetileg előfordulhat, hogy a megrendelt termék nem elérhető. Ebben az esetben kollégánk felveszi önnel a kapcsolatot a regisztrációnál megadott e-mail címen, hogy a rendelés törlésre kerüljön, vagy a szállítás időpontját megváltoztassa a termék újbóli raktárkészletre kerülésére.

Az árak

A webáruházunkban szereplő árak minden esetben tartalmazzák az áfát. Ennek mértéke 27%. Áraink forinban értendőek. A termékek adatlapján szereplő árak nem tartalmazzák az esetleges csomagolási-, illetve postaköltséget sem.

Üzemeltető az árváltoztatás jogát fenntartja.

Áruházunk az áfát semmilyen esetben sem téríti vissza.

A meghirdetett akciók a készletek erejéig és a webáruházban feltüntetett ideig érvényesek, valamint ezen információk a weboldalon a kedvezményes időszak erejéig elérhetőek.

Amennyiben hibás ár kerül feltüntetésre egy árucikknél, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, irreális árakra, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő „0” Ft-os árra, akkor Üzemeltető nem köteles az árucikket hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja Ügyfélnek a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében Ügyfél elállhat vásárlási szándékától.

Rendelés menete

A termékek adatlapján feltűntetett ár minden esetben bruttó ár, a szállítási díjat nem tartalmazza.

A rendelések szállítási díjai a vásárlás mértékétől változhatnak. A megkezdett vásárlás aktuális szállítási díja folyamatosan nyomon követhető a „kosár gomb” használatával.

Megrendelése leadását követően egy visszaigazoló levelet küldünk az ön által megadott e-mail címre. A levél tartalmazza a vevő számlázási és postázási címét, a fizetés módját, a megrendelt termékeket, azoknak végleges bruttó értékét és postázási költséget. Áruházunkban a megrendelését nem kell megerősíteni, amennyiben leadott rendelését módosítaná, törölné azt másnap reggel 09.00-ig megteheti a Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mail címen. Amennyiben a megadott időpontig nem érkezik visszajelzés a rendelésről, azt automatikusan elfogadottnak tekintjük és kipostázzuk.

Kérjük, vegye figyelembe, hogy egyes e-mail szolgáltatóknál a visszaigazoló levél a spam mappába kerülhet, a megérkezését ellenőrizze ott is!

Ügyfél teljes körűen és korlátlanul felel az általa megadott adatokért, különösen az esetlegesen más (harmadik) személy személyes adatainak megadásából származó jogkövetkezményekért. Téves adatközlésből eredő károkért nem áll módunkban felelősséget vállalni.

Még a rendelés leadása előtt tájékozódjon a csomagátvételt követő vásárlástól való elállás jogának gyakorlásáról és menetéről (ÁSZF Elállási/Felmondási tájékoztató).

A visszaigazoló levél nem kötelezi a Simactive Distribution Kft.-t ajánlat elfogadásra, kötelezettségvállalásra. Amennyiben nem tudjuk a rendelés teljesíteni, a vevő által megadott telefonszámon, vagy e-mail címen ezt a vevővel egyeztetve töröljük, vagy szállítási időpontot módosítunk. Az erre rendelkezésre álló legkésőbbi időpont a rendelés leadását követő másnap 09.00-ig.

A pénteken 00:00-tól vasárnap 24:00-ig leadott megrendeléseket csak az azt követő héten teljesítjük!

A megrendelőt sem terheli semmilyen kötelezettség, ha a rendelésmódosítási, vagy törlési jogával él. A kötelem kizárólag a türelmi idő(rendelés követő másnap 09.00) után jön létre.

Előrendelés menete

A megjelenés előtt lehetőség van előrendelni játékainkat. Tegye a kosárba a kívánt termékeket, majd rendes vásárlási módon rendelje meg őket. Amint beérkezik raktárunkba az előrendelt termék, e-mailt küldünk önnek róla, melyben kérjük, erősítse meg rendelési szándékát, ami után a korábban kiválasztott átvételi mód szerint elküldjük rendelését.

A termék adatlapján feltűntetjük a dátumot, amikortól a visszaigazoló levelek kiküldésre kerülnek, illetve a Facebook oldalunkon is felhívjuk a figyelmet a visszaigazolási időszakra.

A visszaigazoló levélben kérjük kiemelt figyelemmel ellenőrizni a rendelt játékot, és azok darabszámát, a szállítási és számlázási adatokat.

A visszaigazolás egy válaszlevéllel történik, melyben értelemszerűen elfogadja a rendelést, vagy módosíthatja az adatokat.

A visszaigazolás elmulasztását a rendelés törlésének tekintjük, ezért kérjük, ügyeljen arra, hogy a megerősítés megtörténjen. A visszaigazolásra a levél megérkezésétől számított 72 óra áll rendelkezésre.

Ügyeljen arra, hogy a regisztráció során helyes e-mail címet adjon meg, a helytelen cím megadása miatt elmulasztott rendelésekért felelősséget nem vállalunk!

Kérjük, vegye figyelembe, hogy egyes e-mail szolgáltatóknál a visszaigazoló levél a spam mappába kerülhet, a megérkezését ellenőrizze ott is!

Szállítás menete

Megrendelése minden esetben a Magyar Posta Zrt. MPL futárszolgálatával kerül kézbesítésre.

Díjszabása

A küldemény kézbesítésének megkísérlése 2 munkanapos időgarancia figyelembevételével történik.

Az MPL a küldeményt két alkalommal kísérli meg kézbesíteni a címzett részére. Amennyiben az első kézbesítési kísérlet nem vezetett eredményre, az MPL a küldemény érkezéséről és a kézbesítés megkísérléséről értesítőt hagy hátra. Ha a címzett telefonszáma feltüntetésre került a címiraton, az MPL egyeztet a második kézbesítési kísérlet helyéről és idejéről a címzettel. Az MPL a következő munkanapon ismét megkísérli a küldemény kézbesítését. A második kézbesítési kísérlet sikertelensége esetén az MPL a címhelyen ismételten értesítőt hagy, melyen feltünteti azt a postahelyet, illetve őrzési időt, ahol és ameddig a jogosult átveheti a küldeményt.

Ha a küldemények átvételénél (kiszolgáltatásakor/kézbesítésekor) akár mennyiségi, akár minőségi hiányosságok állapíthatók meg, ezekről a kézbesítő jelenlétében kármegállapítási jegyzőkönyvet kell felvenni. Ennek elmulasztása jogvesztéssel jár. Ha a részleges elveszés vagy a megsérülés a kézbesítéskor (visszakézbesítéskor) azonnal nem ismerhető fel, azt a kézbesítéstől számított három munkanapos jogvesztő határidőn belül kell a Postához írásban bejelenteni. A bejelentéssel egy időben a bemutatott küldemény alapján a Posta utólag jegyzőkönyvet készít. A bejelentéssel egyidejűleg a kártérítési igényt is jelezni lehet.

Kárigény érvényesítésére, a címzett akkor jogosult, ha a küldeményt átvette, vagy, ha a kártérítési igény érvényesítésének a jogát a feladó a címzettre engedményezte.

A kártérítési igényt a „Kártérítési igény bejelentése” c. nyomtatványon kell a:

Magyar Posta Zrt.

Kártérítési és Postahelyi Követelés-kezelési Osztály

1540 Budapest

levelezési címre, illetve a +36-1/288-1560 fax számra megküldeni. A nyomtatvány az alábbi linkről letölthető.

KÁRTÉRÍTÉSI IGÉNY BELEJENTŐLAP LINK!

Az előterjesztett kártérítési igényhez minden esetben köteles csatolni – a nyomtatványon megadott módon – az igényt alátámasztó valamennyi rendelkezésére álló számlát, bizonylatot, okiratot, illetve egyéb bizonyítékot.

A szolgáltatással kapcsolatos egyéb felhasználási feltételek a Magyar Posta Zrt. weboldalán olvashatóak.

Felhívjuk figyelmét, hogy a csomagok feladását az ön által elküldött rendelés visszaigazolás után a lehető leghamarabb megkezdjük. Mivel a csomagok szállítása a Magyar Posta Zrt. közvetített szolgáltatása, ezért az esetleges késedelmekért felelősséget nem tudunk vállalni. Szélsőséges időjárás esetén, ünnepi időszakban célszerű a megrendelését ezen ismeretek tudatában belekalkulálni a szállítási időbe.

Továbbá ügyeljen arra, hogy pontosan adja meg a szállítási címét, és elérhetőségét, mert ezen adatok helytelensége is szállítási késedelmet/hibás kézbesítést idézhet elő!

A kellékszavatosságról, a termékszavatosságról és a jótállásról szóló tájékoztató

A 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 3. melléklete szerint

Kellékszavatosság

Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?

Ön a Simactive Distribution Kft. hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye alapján?

Ön – választása szerint – az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:

Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése

lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat.

Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét?

Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívom a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.

Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?

Ön a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?

A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a Simactive Distribution Kft. vállalkozás nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

Termékszavatosság

Milyen esetben élhet Ön a termékszavatossági jogával?

Ingó dolog (termék) hibája esetén Ön – választása szerint – az 1. pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatossági igénye alapján?

Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

Milyen esetben minősül a termék hibásnak?

A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét Ön a termékgyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben  gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.

A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani

tudja, hogy:

  • a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
  • a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
  • a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Felhívjuk a figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

Jótállás

Milyen termékek esetében áll fent jótállás?

Egyik termékünkre sincs sem előírt, sem önkéntes jótállás a 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet alapján.

Szoftverek (szerzői jogi művek) egyedi szabályozása

A szerzői jogi védelem tárgya

 Szerzői jogi védelem alá tartozik - függetlenül attól, hogy e törvény megnevezi-e - az irodalom, a tudomány és a művészet minden alkotása. Ilyen alkotásnak minősül különösen a számítógépi programalkotás és a hozzá tartozó dokumentáció (a továbbiakban: szoftver) akár forráskódban, kár tárgykódban vagy bármilyen más formában rögzített minden fajtája, ideértve a felhasználói programot és az operációs rendszert is.

A szerzői jogi védelem az alkotást a szerző szellemi tevékenységéből fakadó egyéni, eredeti jellege alapján illeti meg. A védelem nem függ mennyiségi, minőségi, esztétikai jellemzőktől vagy az alkotás színvonalára vonatkozó értékítélettől.

A szerző kizárólagos joga, hogy a művét terjessze, és hogy erre másnak engedélyt adjon. Terjesztésnek minősül a mű eredeti példányának vagy többszörözött példányainak a nyilvánosság számára történő hozzáférhetővé tétele forgalomba hozatallal vagy forgalomba hozatalra való felkínálással.

A szerző kizárólagos joga, hogy a művét többszörözze, és hogy erre másnak engedélyt adjon.

Egy dobozos termék megvásárlásával tehát nem magát a szoftvert birtokoljuk, csupán a felhasználási lehetőségét amelyet a lemezen található program telepítésével és használatával valósíthatunk meg.

A szoftverekkel (tehát az adathordozó tartalmával) kapcsolatos szavatossági kérdésekkel minden esetben a dobozon feltűntetett elérhetőségen kell a szavatossági jogot érvényesíteni (a kiadónál).

Az adathordozó olvashatóságával, valamint fizikai épségével kapcsolatban, - ha az bizonyíthatóan nem a felhasználó hibájából eredeztethető - a kiadó az eljárási jogot engedélyezheti a kereskedőnek.

Panaszkezelés módja

Mielőtt általános vagy szavatossági panasz jogával élne, minden esetben győződjön meg róla, hogy valóban jogos eljárást indít. Ennek érdekében vegye fel a kapcsolatot terméktámogatási munkatársainkkal (Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát., 06-70/ 528-9833), akik gyors és szakszerű segítséget nyújtanak a problémák elhárításában.

Általános és szavatossági panaszok kezelése

A panaszok kezelésére minden esetben az 1997. évi CLV. törvény (Törvény a fogyasztóvédelemről) rendelkezése i szerint járunk el.

Minden bejelentés előtt győződjön meg, hogy az adott panasz megfelel a kellék-, és termékszavatossági kritériumoknak.

A szóbeli panaszokat azonnal megvizsgáljuk, és szükség szerint orvosoljuk. Amennyiben nem ért egyet az azonnali kivizsgálás eredményével, egyedi azonosítóval rendelkező jegyzőkönyvet veszünk fel, melyre 30 napon belül (másodpéldánnyal) válaszolunk.

Kérjük, vegye figyelembe, hogy a jegyzőkönyvnek tartalmaznia kell az alábbi adatokat:

  • a fogyasztó neve, lakcíme,
  • a panasz előterjesztésének helye, ideje, módja,
  • a fogyasztó panaszának részletes leírása, a fogyasztó által bemutatott iratok, dokumentumok és egyéb bizonyítékok jegyzéke,
  • a vállalkozás nyilatkozata a fogyasztó panaszával kapcsolatos álláspontjáról, amennyiben a panasz azonnali kivizsgálása lehetséges,
  • a jegyzőkönyvet felvevő személy és – telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz kivételével – a fogyasztó aláírása,
  • a jegyzőkönyv felvételének helye, ideje,
  • telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a panasz egyedi azonosítószáma.

Kérjük, hogy a fogyasztóra vonatkozó adatok megadásában készségesen működjön együtt, ellenkező esetben a jegyzőkönyv érvénytelen.

A  kivizsgálás eredménye szerint járunk el, amelyek a következők lehetnek:

  1. Azonnali intézkedés
  2. A panasz elutasítása, mely minden esetben indoklással jár.

Panaszát írásban is eljutathatja részünkre.

A jegyzőkönyvet az 1. számú mellékletben érheti el.

Vagy PDF formátumban erről a linkről töltheti le!

Szavatossági panaszkezelés módja

19/2014. (IV. 29.) NGM rendelet a fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés keretében eladott dolgokra vonatkozó szavatossági és jótállási igények intézésének eljárási szabályairól:

„2. § Fogyasztó és vállalkozás közötti szerződésben a felek megállapodása e rendelet rendelkezéseitől a fogyasztó hátrányára nem térhet el. A fogyasztó hátrányára eltérő szerződési kikötés helyébe e rendelet rendelkezései lépnek.

3. § (1) Szavatossági igénye érvényesítésekor a szerződés megkötését a fogyasztónak kell bizonyítania. Ha a vállalkozás a szerződés megkötését vitatja, köteles felhívni a fogyasztó figyelmét a panasztétel lehetőségére és a panasz intézésének – a fogyasztóvédelemről szóló törvényben foglaltakkal összhangban álló – módjára.

(2) A szerződés megkötését bizonyítottnak kell tekinteni, ha az ellenérték megfizetését igazoló bizonylatot – az általános forgalmi adóról szóló törvény alapján kibocsátott számlát vagy nyugtát – a fogyasztó bemutatja.

4. § (1) A vállalkozás a fogyasztó nála bejelentett szavatossági vagy jótállási igényéről  jegyzőkönyvet köteles felvenni, amelyben rögzíti

a) a fogyasztó nevét, címét, valamint nyilatkozatát arról, hogy hozzájárul a jegyzőkönyvben rögzített adatainak a rendeletben meghatározottak szerinti kezeléséhez,

b) a fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés keretében eladott ingó dolog megnevezését, vételárát,

c) a szerződés vállalkozás általi teljesítésének időpontját,

d) a hiba bejelentésének időpontját,

e) a hiba leírását,

f) szavatossági vagy jótállási igénye alapján a fogyasztó által érvényesíteni kívánt jogot, továbbá g) az (5) bekezdés szerinti eset kivételével a szavatossági vagy jótállási igény rendezésének módját vagy az igény, illetve az az alapján érvényesíteni kívánt jog elutasításának indokát.

(2) Ha a vállalkozás szavatossági vagy jótállási kötelezettségének a fogyasztó által érvényesíteni kívánt jogtól eltérő módon tesz eleget, ennek indokát a jegyzőkönyvben meg kell adni.

(3) A jegyzőkönyvnek tájékoztatást kell tartalmaznia arról, hogy fogyasztói jogvita esetén a fogyasztó a megyei (fővárosi) kereskedelmi és iparkamarák mellett működő békéltető testület eljárását is kezdeményezheti.

 (4) A jegyzőkönyv másolatát haladéktalanul, igazolható módon a fogyasztó rendelkezésére kell bocsátani.

(5) Ha a vállalkozás a fogyasztó szavatossági vagy jótállási igényének teljesíthetőségéről annak bejelentésekor nem tud nyilatkozni, álláspontjáról – az igény elutasítása esetén az elutasítás indokáról és a békéltető testülethez fordulás lehetőségéről is – öt munkanapon belül, igazolható módon köteles értesíteni a fogyasztót.

(6) A vállalkozás a fogyasztó szavatossági vagy jótállási igényéről felvett jegyzőkönyvet az annak felvételétől számított három évig köteles megőrizni, és azt az ellenőrző hatóság kérésére bemutatni.

(7) A szavatossági vagy jótállási igény bejelentése nem minősül a fogyasztóvédelemről szóló törvény szerinti panasznak.

5. § A vállalkozásnak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze.

6. § (1) Kijavításra vagy – a 4. § (5) bekezdése szerinti esetben – a szavatossági vagy jótállási igény teljesíthetőségének vizsgálata érdekében az ingó dolgot elismervény ellenében kell átvenni, amelyen fel kell tüntetni

a) a fogyasztó nevét és címét,

b) a dolog azonosításához szükséges adatokat,

c) a dolog átvételének időpontját, továbbá

d) azt az időpontot, amikor a fogyasztó a kijavított dolgot átveheti.

(2) Az (1) bekezdésben előírtak a szavatossági vagy jótállási igényről felvett jegyzőkönyvben is teljesíthetők.”

Fontos megjegyezni, hogy a szerzői jogi vonatkozással is bíró panaszoknál a terméken feltűntetett technikai támogatásai illetékesek kizárólagosan.

Egyéb jogérvényesítési lehetőségek

Amennyiben a Simactive Distribution Kft.  és Ön között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita a velünk valótárgyalások során nem rendeződik, úgy Ön előtt a következő jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva:

Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságoknál

Amennyiben Ügyfél fogyasztói jogainak megsértését észleli, jogosult panasszal fordulni a lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz. A panasz elbírálását követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról.

Cégünk székhelye/üzlete szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatóság elérhetősége:

Pest Megyei Kormányhivatal Fogyasztóvédelmi Felügyelőség
Cím: 1135 Budapest, Lehel utca 43-47.
Postacím: 1365 Budapest, Pf.: 270.
Telefonszám: +36 1 329-7017, +36 1 236-3900, Telefax: +36 1 236-3956
E-mail: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

Az Ön lakóhelye szerinti illetékes felügyelőség elérhetőségét pl. a következő NFH kiadványból ismerheti meg:

A Fogyasztóvédelmi Hatóság elérhetőségei

http://www.nfh.hu/node/4307

A termékek minőségével, biztonságosságával és a termékfelelősségi szabályok alkalmazásával, valamint a szerződés megkötésével és teljesítésével kapcsolatos fogyasztói jogvita bíróságon kívüli, békés rendezése céljából Ön eljárást kezdeményezhet az illetékes szakmai kamara mellett működő békéltető testületnél is.

Cégünk székhelye/üzlete szerint illetékes békéltető testület elérhetősége:

Pest Megyei Békéltető Testület
Címe: 1119 Budapest, Etele út 59-61. 2. em. 240.
Telefonszáma: (1)-269-0703
Fax száma: (1)-269-0703
Név: dr. Csanádi Károly
E-mail cím: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Honlap cím: www.panaszrendezes.hu

Bírósági eljárás

Ön jogosult a fogyasztói jogvitából származó követelésének bíróság előtti érvényesítésére polgári

eljárás keretében a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (Ptk), valamint a Polgári Perrendtartásról szóló 1952. évi III. törvény rendelkezései szerint.

Elállási/Felmondási tájékoztató

(A 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 1. melléklete szerint)

Elállási/Felmondási jog

Ön 14 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni e szerződéstől. Hasonlóképpen, ha a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetén a szerződés teljesítése megkezdődött, Ön jogosult 14 napon belül indokolás nélkül felmondani a szerződést.

Az elállási/felmondási határidő az attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Ön vagy az Ön által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi.

Ha Ön elállási/felmondási jogával élni kíván, elállási/felmondási szándékát tartalmazó egyértelmű

Nyilatkozatát köteles eljuttatni (például postán vagy elektronikus úton küldött levél útján) az alábbi címre:

Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. vagy postacímünk: Simactive Distribution Kft. 2011 Budakalász, Kovács L. u. 35/a..

Az elállási mintát a 2. számú melléklet tartalmazza.

Vagy PDF formátumban erről a linkről töltheti le!

Ön határidőben gyakorolja elállási/felmondási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási/felmondási nyilatkozatát.

Az elállás/felmondás joghatásai

Ha Ön eláll ettől a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb az Ön elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatérítjük az Ön által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a (leküldési) fuvarozási költséget is (kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy Ön az általunk felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott.)

A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha Ön más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Önt semmilyen többletköltség nem terheli.

A lemezen tárolt számítógépes szoftverek esetében akkor nem gyakorolhatjuk elállási jogunkat, ha a csomagolást (védőfóliát) már felbontottuk, hiszen ilyenkor lehetővé válik számunkra a szerzői jogi védelem alá eső termék használata, valamint többszörözése is, amelyért szerzői jogdíjat kellene fizetni.

A visszatérítést mindaddig visszatarthatjuk, amíg vissza nem kaptuk a terméket, vagy Ön nem igazolta, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.

Ön köteles számunkra a terméket indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni vagy átadni. A határidő betartottnak minősül, ha a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket.

A termék visszaküldésének közvetlen költségét Ön viseli.

Ön kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be.

Kérjük, minden esetben vegye figyelembe, hogy a megvásárolt termékek megfeleljenek a elállási/felmondási feltételeknek!

Tárhelyszolgáltató

A sadgames.hu webáruház a 3 in 1 Hosting Bt. szerverén fut.

Tárhelyszolgáltató: 3 in 1 Hosting Bt.

Tárhelyszolgáltató email címe: https://megacp.com/contact.php

Tárhelyszolgáltató címe: 2310 Szigetszentmiklós, Szivárvány u. 1. fszt. 1.

Tárhelyszolgáltató adószáma: 22206118-2-13

1. számú melléklet minta

A jegyzőkönyv másolatot a fogyasztónak a vállalkozás köteles átadni.

Telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén az érdemi válasszal együtt köteles a vállalkozás a fogyasztó részére megküldeni.

J E G Y Z Ő K Ö N Y V

a fogyasztó szóbeli panaszáról

a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény 17/A. § (5) bekezdése alapján

Fogyasztó neve:

Fogyasztó lakcíme:
A panasz előterjesztésének helye, ideje, módja:  

A fogyasztó panaszának részletes leírása, a fogyasztó által bemutatott iratok, dokumentumok és egyéb bizonyítékok jegyzéke:

 
A vállalkozás nyilatkozata a fogyasztó panaszával kapcsolatos álláspontjáról (amennyiben a panasz azonnali kivizsgálása lehetséges):  

A panasz egyedi azonosítószáma*:

 

A jegyzőkönyv felvételének helye, ideje

 

A jegyzőkönyvet felvevő személy aláírása A fogyasztó aláírása

*A telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén.

 2. számú melléklet minta

Elállási/Felmondási nyilatkozat

(csak a szerződéstől való elállási/felmondási szándék esetén töltse ki és juttassa vissza)

Címzett: Simactive Distribution Kft.

Postacím: 2011 Budakalász, Kovács L. u. 35/a.

E-mail: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

Alulírott/ak kijelentem/kijelentjük, hogy gyakorlom/gyakoroljuk elállási/felmondási jogomat/jogunkat az alábbi termék/ek adásvételére vagy az alábbi szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés tekintetében:

Átvétel időpontja:

A fogyasztó(k) neve:

A fogyasztó(k) címe:

A fogyasztó(k) aláírása: (kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén)

Kelt:

Hírlevél

Segítség

Elakadtál egy játék telepítésénél? Hibaüzenet jelenik meg? Nem indul el a játék? Megpróbáltuk összeszedni neked a leggyakoribb problémák megoldásait. Az itt található információk folyamatosan bővülnek, ahogy az esetleges vásárlói reklamációkat kezeljük, ezért amennyiben itt nem találsz választ a kérdésedre, bátran írj az info@sadgames.hu email címünkre.  

Tovább...